PT imorgon

Pirrig och lite nervös inför imorgon när jag ska köra ett PT-pass för första gången på evigheter. Pirrig för att det ska bli kul, nervös för att jag undrar hur i hela världen det ska gå. Jag har inte varit på gymet på pinsamt länge, och när jag var där sist kände jag mig vilsen så här behövs inspiration och en kickstart (och lite eld i baken). Och jag hoppas att ljumskvärken släpper lite till imorgon så att den inte hämmar alltför mycket. Det ska hur som helst bli riktigt roligt! Önskar dock att jag kunde säga att jag tränat på bra sedan sist, men kunde jag komma igång för ett år sedan ska jag väl kunna nu med. Go me!

Kommentera

