Slummerväder

IMG_3365

Idag har det inte blivit mycket gjort. Jag sov till nio, låg kvar i sängen ett tag och fick sedan slänga mig upp och klä på mig det snabbaste jag någonsin klätt på mig då en ventilationssnubbe ringde på dörren och steg på. Herren. Sen följde frukost och mys med Malva i soffan. Precis som igår vaknade jag med huvudvärk. Jag misstänker att jag ligger och biter ihop på natten ibland för jag kom på mig själv med just detta innan jag somnade igår. Ajabaja. Sluta med det. Har mest bara slappat på soffan idag. Det här vädret inspirerar inte direkt till annat, särkilt inte om man är trött redan från början. Nu är det snart dags för jobb, och sen sovmorgon imorgon igen. Hurra för det.

Kommentera

