Vilken rolig grej!

IMG_1395

Fick värsta inspirationen när jag läste UNT idag. Ett lopp som går av stapeln sex gånger under den varmare delen av året, fem kilometer långt och startavgiften är en valfri summa till hjärt-lungfonden. Vilken fantastiskt bra och rolig idé! Jag är supertaggad och försöker ragga polare via Facebook. 25 maj (en söndag fm) är det dags nästa gång. Ni hakar väl på? Det är alltid lite otäckt med små lopp, för risken finns ju att man kommer allra sist i mål. Jag kan lugna er med att det antagligen blir jag, och att komma sist är ju också en bedrift 😉 Kolla in loppet här!

Bild från i höstas när jag var brunett. Måste fota lite nytt. Nån gång. 

Kommentera

