#allakanträna

IMG_6990

Jag vet inte när jag var där sist, men idag kikade jag nyfiket in på gymet på Väderkvarn igen. Hej hej, liksom. Även fast jag kände mig alldeles lost och inte alls kunde komma på vad jag brukar göra på gymet så var det riktigt roligt. Det gick bra, det gjorde inte så ont och det stretade inte emot i varenda liten rörelse. Hurra!

Jag hoppas det här är starten på resten av träningsåret. När jag gymat klart gick jag ner till löpbanden för att svettas lite. En minut måste jag ju klara att springa tänkte jag. Tiden tickade på och till slut hade jag klarat fyra minuter. En  minut till så blir det fem! Och när jag klarat fem kunde jag ju lika bra göra ett försök på sex, sju och åtta minuter. Och sen var det bara att fräsa på till tio. Sen slutade jag, mest för att jag tänkte på morgondagen. Tjoho, det kan vara något slags rekord.

IMG_6991

Slängde upp en bild på instagram, och blev bild nummer 5000 på #allakanträna. Jag får se det som ett tecken. Nu är det slutsoffat.

Kommentera

