Tänk vad lite som kan göra så mycket

IMG_6757

Efter gårdagens något nedstämda inlägg kan jag meddela att jag är betydligt mer på hugget idag! Jag jobbade jour igår, och hade en riktigt lugn kväll (tack och lov). Så lugn att jag hann gå igenom två av våra fem pärmar med delegeringsblanketter och få dem organiserade. Det har jag velat göra i evigheter, och DEN tillfredsställelsen nu när det är åtminstone halvklart. Var löjligt glad över det när jag kom hem. Så lite kan göra så mycket. Att få slutföra något, att få jobba relativt ostört i några timmar och bli klar. Ah, I love it. Inga höga krav här inte!

Kommentera

