Söndagsinspiration

IMG_3814

Alltså, jag har läst det förr och jag läste det igen idag. Vilken resa hon har gjort, Ida som driver allakantrana.se. Sånt här inspirerar mig grymt mycket. Någon som bara ger sig tusan på något, och så går det vägen till slut. Grymt imponerande. Hon har så rätt i det hon skriver. Alla kan faktiskt träna, om än på lite olika sätt. Och om man har influensa kan man åtminstone köra ett pass snippgympa. Och att det handlar om att prioritera. Ja, riktigt bra är hon. Och så har vi ju världens bästa Lofsan och en blogg jag hittat till ganska nyligen skriven av Alexandra som jobbat upp sig från sparris till snyggt muskulös. Och Anna, inte glömma Anna. Ja där har ni några träningsbloggar som jag inspireras av på olika sätt. Det är det som är det fina, att kunna plocka det som är bra från respektive grymma tjej och få en liten puff i rätt riktning.

Själv har jag tränat delar av mitt program från sjukgymnasten och rullat med foam rollern över en stel rygg. Det knäppte till här och var så det var nog en och annan låsning som släppte. Jag har inte klarat att göra alla övningar  för ryggen har sagt stopp, men jag gjorde det jag kunde och det gjorde jag bättre än igår. Alla kan träna..fast ibland något anpassat, så är det.

Kommentera

