Inte så kaxig

IMG_6824

Var ju på gymet igår med sjukgymnasten. Fifan, det var jobbigt. Men kul! Miljön kändes bekant, jag hängde ju en del på ett liknande ställe för inte så längesedan. En förnimmelse om en svunnen tid, haha. Nej herregud. På den igen bara. Jag kan återigen konstatera att jag inte är särskilt smidig. Alls. Och att det finns hopp om bättring. Min snedhet i bäckenet har minskat ytterligare och jag är inte fullt lika orörlig i området. Om ett par veckor är det dags för nästa omgång, och till dess ska jag ha gjort de här övningarna 3-4 gånger per vecka. Och helst tränat som vanligt också antar jag. Dags att sätta igång alltså!

Kommentera

