Sur muskel

Senast överförda

Nu är jag less på den här ryggen. Min quadratusmuskel är ilsken (ja tror det är den i alla fall) och skickar ut upprörda hugg vid minsta felrörelse. Det var inte så lätt att sitta still på föreläsning under eftermiddagen men jag hoppas att det känns bättre imorgon. Efter föreläsningarna tog jag en sväng på gymet. Körde sånt som funkade för ryggen. Crosstrainer, rodd, stakmaskin, squats, armhävningar och donkey kicks. Vet inte om det var bra eller dåligt, det visar sig. Nu på kvällen har jag i alla fall varit ganska invalid så kanske var det dumt, men jag ville ändå få lite cirkulation i musklerna efter en veckas träningsvila. En positiv grej idag var i alla fall att jag lyckades få en tid för klippning och färgning om bara två veckor. Det trodde jag skulle vara kört. Nu ska jag bli blondare igen, som jag längtar.

Den delen av ryggen som syns på bilden sköter sig dock exemplariskt och är inte inblandad i kritiken ovan. 

Kommentera

