Veckan som gick till historien

IMG_6629

Herregud vilken vecka jag haft. Det har varit mycket på jobbet i några veckor nu, men den här veckan tar ändå priset. Helt galet. Både i måndags och igår gick jag hem klockan 19. Det GICK bara inte att komma loss tidigare. Till råga på allt brakade en hylla ner från väggen på jobbet och spädde på kaoset ytterligare. Bilden får representera jobbveckan.  Totalt slut.

IMG_6641

All stress har lett till att jag gått hem och lagt mig helt spak på soffan VARJE dag. Ingen träning på en hel vecka. Ingen träning+stress = ledsen kropp. Ajaj vad ont jag har haft. Jag vet vad jag skrev för några veckor sedan om att inte känna efter för mycket, utan att gå till gymet ändå men den här veckan alltså. Nää..jag behövde all vila jag kunde få. I torsdags tröstshoppade jag lite nya kläder efter jobbet.  Det var ett bra beslut. Idag har jag i alla fall rullat lite på min foam roller och det kändes bra. Kanske blir det ett träningspass imorgon.

IMG_6646

Idag har vi haft en hemmadag. Vi har både hunnit med att ta det lugnt, städa, tvätta och handla. Jätteskönt. Jag köpte fina tulpaner för att få lite vårkänsla hemma. Konstigt nog är de inte uppätna av katterna ännu. Nåja, jag ville mest bara kika in och säga hej. Nu ska jag återgå till mitt slappande i soffan. Nästa vecka är jag borta från jobbet hela veckan och pluggar istället. Snacka om att det ska bli SKÖNT. Kunde inte komma mer lägligt. Trevlig helg!

Kommentera

