Tvättmaskinsmarodören

IMG_6222

Idag har jag spenderat hela eftermiddagen i tvättstugan. Höll på att förstöra tvättmaskinen som extra bouns. Snöret från en huvtröja fastnade med sin metallände i ett hål i tvättmaskinstrumman men tack och lov fick jag efter mycket om och men loss den med t(v)ång. Phew. Den satt som berget. Misstänker att sånt kostar en massa att åtgärda annars..om man måste ta dit någon som gör det alltså. Nu är det bara att hämta nytorkad tvätt kvar, och det ska jag nog klara utan missöden.

Idag har varit en riktigt grå och trist dag och nu ska jag snart åka iväg och jobba. Första passet på nästan en vecka. Sådär sugen. Men det är bara fem timmar. Ser fram emot imorgon då jag bokat träningsdejt på gymet med min mor. Oftast tycker jag bäst om att gå och träna ensam, men någon gång ibland är det kul att gå tillsammans. Och just imorgon tror jag att det passar fint då jag behöver lite press att komma dit. Blir så lätt sittandes i soffan annars när jag är ledig.

So long!

Kommentera

