Hemmaträning

IMG_6356Medan Klas var ute och sprang körde jag ett kort styrketräningspass hemma, inspirerad av min idol LofsanJag gillade särskilt hantellyft åt sidan som verkligen tog på rätta stället. Efteråt kände jag mig skönt trött i musklerna på baksidan precis där jag vill bygga upp mig.  Skulle behöva köpa ett sånt där cirkelgummiband. Note to self. Skulle också vilja ha ett jungle gym. Hallå, tomten. Kom tillbaka! Idag körde jag som sagt bara en snabbvariant av Lofsans pass för att testa, och om jag inte kör passet hemma så kommer jag garanterat plocka in lite övningar från passet när jag tränar på gymet. Känns som att det är dags för ett pass med PT Niki snart också! 

Efter träning/löpning åkte vi till XXL sport och kollade in deras rea men det fanns inte så mycket spännande så det blev inget köp. Imorgon ska jag jobba och sen väntar fem dagars ledigt på raken. Så skönt!

Bilden hittade jag på instagram. Tyckte den var så kul och kunde inte låta bli att knycka den!  

2 reaktioner på ”Hemmaträning

  1. Tack för tipset om Lofsans blogg, jag blev riktigt inspirerad! Jag är usel på att träna hemma, det blir inte av och jag vet inte hur man sätter ihop ett bra pass själv. Men nu vill jag testa den där rygg-träningen hon hade!

Kommentera

