Det är så svårt att välja..

Skärmavbild 2013-12-08 kl. 11.52.24Nu har Klas lagat sista receptet i Gordon Ramsays bok Utimate Cookery Course. 126 recept sedan i februari. Nu är det dags för le grand final. Jag ska få välja ut en förrätt, en huvudrätt och en efterrätt som ska lagas någon dag framöver. Nu gäller det att välja gott och smart. Det får inte bli för mastig för- och huvudrätt så jag inte orkar efterrätten till exempel. Jag har lite tankar, men kan inte riktigt bestämma mig. Vilka skulle du välja? Kolla in på genomkokt! 

Klas har skrivit ner vilka rätter han tror att jag kommer välja. Spännande att se om det stämmer.. 

Kommentera

