Hurra, I´m back..hoppas jag!

IMG_6179Tar igen mig i soffan efter mitt första pass på gymet på flera veckor. Och vet ni, axeln höll! Nu körde jag bara en axelövning, men det hade inte gått alls för några dagar sedan. Verkar som att naprapatbehandlingen igår har haft effekt. Han är tamejtusan ett geni den mannen. Förutom axelövningen sprang jag 3×5 minuter i ganska bra tempo och så fick ben, rygg och rumpa sig en omgång. Jogging på löpband är visserligen lättare än utomhusjogging men jag har hört att det ska bli mer lika om man ökar lutningen på bandet en aning, så det gjorde jag idag. Hur som helst, så långa intervaller brukar jag inte greja så det var kul! Tempo, ca 6.45/km.

Tjoho!

Kommentera

