Saknar lite

IMG_1394_2Nu ska jag inte säga för mycket, men idag har jag inte känt av ryggskottet något alls. Hurra! Peppar, peppar..  I lördags trodde jag också att ryggen var bra (fast då hade jag faktiskt lite, lite ont)  och stack ut på en joggingrunda. Sen var det igång igen. Nu saknar jag mina små turer med joggingskorna. Det hade ju börjat gå ganska bra, fast nu tänker jag låta bli tills jag känner mig säker på att ryggen är på banan igen.  Lite vila och lite gymträning verkar ha gjort susen. Kom igen nu ryggen!

Kommentera

