Om kläder och inställning

IMG_5622Efter stugan idag landade jag i soffan en liten sväng. Tänkte jag skulle ut och springa vilket kändes som en nästintill omöjlig uppgift. Men, jag är inte den som är den nu för tiden och drog i alla fall på mig träningskläderna. Och vips blev jag mycket mer taggad. Så taggad att jag drog till med ett hastighetsrekord för det här intervallpasset! Och vilket fint väder sen. Idag var det skönt att vara ute. Det märks redan att det går lättare att springa, och när den där minuten är slut har jag faktiskt lite mer att ge. Snart ska jag nog förlänga springintervallerna något och korta av gången en liten aning. Kul!!

IMG_0001Pepp, pepp! Nu får jag inte glömma styrketräningen bara..

Kommentera

