Så är det fredag

Helgen, hej och välkommen! Du är efterlängtad som vanligt. Vi ska på dop, hälsa på stugan och troligen bränna av ett träningspass. Sen är inget mer planerat vilket känns skönt.

IMG_5588 I kväll har vi haft lägenheten för oss själva, katterna och jag. Husse är i Stockholm på öl och whiskeymässa. Här hemma har vi tagit det lugnt.

IMG_5581De senaste timmarna har spenderats i soffan, ätandes och kattklappandes. Innan dess tog jag på mig skorna och körde samma intervallpass som igår. Jag kunde inte låta bli, men i morgon blir det en vilodag. Lite långsammare intervaller idag än igår, men det gör inte så mycket. Jag är grymt nöjd ändå.

IMG_5579Idag fick reflexjackan följa med ut igen, och den är nog i tätaste laget alltså. Med en långärmad funktionströja under blev det inte alls lika rinnigt på kroppen, men insidan av jackan var full med droppar. Så, inte optimal luftväxling kan man väl säga. Minuspoäng för det HM. Synd på en bra idé. Det var inte så att det var obehagligt att springa i den, men det kanske blir om det är kallare ute?

En reaktion på ”Så är det fredag

  1. Varför inte reklamera reflexjackan – det skulle jag göra. Vansinnigt med en tät jacka för träning.

Kommentera

