Lysande..jacka

IMG_5551På grund av oroväckande värk i min vänstra axel igår och i söndags kväll beslutade jag att lämna träningsväskan hemma och strunta i gymet idag. Istället drog jag på mig träningskläderna när jag kom hem och for ut på en liten joggingrunda. Men herregud vad tungt det var. Flåsade som en hel flodhäst i min nyinköpta reflexvindjacka (hela jackan är en reflex, smart tyckte jag!) och var så svettig när jag kom hem att det bokstavligt talat rann om mig. Taskig ventilation i jackan tror jag visst…på riktigt alltså, för SÅ svettig kan jag bara inte bli av ett litet pass. Jag måste visst hitta löpsteget så ska det gå bättre. Jag undrar så mycket vart jag kan ha lagt det! Ska försöka mig på att springa lite snabbare under kortare sträckor nästa gång så får vi se om jag hittar det.

3 reaktioner på ”Lysande..jacka

  1. Heja dig Manda! Bra gjort ändå! Har du kollat 2009? Det är där jag har glömt mitt löpsteg i alla fall. Vet inte hur jag ska få tillbaka det dock…

  2. Bra tips Harry! Jag letade i 2009, men hittade inget löpsteg där heller. När jag tänker efter har jag kanske aldrig haft något. Vet du var man kan skaffa ett nytt?

  3. Pingback: Det är farligt nu | lifebymanda

Kommentera

