Men dra åt skogen

IMG_5464Två gånger på mindre än en vecka, och det är inte fiskbullar. Det är nästan så man kan tro att jag gått och blivit frälst. Jag kan verkligen rekommendera att slänga i jordärtskocka i potatisgratängen. Det ger lite extra smak åt anrättningen. Det blev mumma det här! Klas är iväg och köper ingredienser till en  Gordon Ramsay cook along på Twitter  som körs i morgon kl 20. Så det blir sen middag. Matlagningstokig eller vad? Inte mig emot. Fast om jag ska fortsätta i den här takten (det ska jag nog inte) lär vi väl slåss om köksytan snart.

En reaktion på ”Men dra åt skogen

  1. Håller med dig om att det är gott med kombinationen potatis och jordärtskockor i gratin. Äter det just nu i skrivande stund.

Kommentera

