Det jag orkar med just nu

Lider fortfarande av sviterna efter matförgiftningen. Igår sov jag hela dagen. Idag har jag dock varit vaken och koncentrerat mig på att försöka få i mig näring. Det har gått halvbra. Jag är inte hungrig och inte sugen på något, men det går framåt. Det får bli en dag till hemma så att jag åtminstone klarar att äta. Och att vara uppe utan att bli yr i bollen. Känns som en bra grej. Det är tråkigt att vara hemma. Långtråkigt. Tur jag har ett jobb att gå till när jag är frisk!

IMG_5389IMG_5384Idag har jag i alla fall orkat virka. Jag började med en döskallesjal för några dagar sedan, men så tog garnet slut. I väntan på att jag skaffar nytt började jag helt sonika på en ny. Och det här garnet kommer att räcka. Jag hittade det på en loppis för några år sedan och har funderat vad jag ska hitta på med det. Jag lär kunna hitta på några fler projekt än min döskallesjal..

Kommentera

