Förgiftad

Igår blev jag plötsligt illamående och yr. Jag gick och la mig och hoppades att det skulle gå över. Det gjorde det inte. Har troligen drabbats av matförgiftning. Usch och blä. Mådde pyton hela kvällen och sov sedan ända till klockan två när jag vaknade och genomled en halvtimmes nära döden-upplevelse utan dess like. Höll på att svimma i badrummet flera gånger och efter två vilopauser på golvet lyckades jag ta mig till köket där jag nästan svimmade igen. Katterna undrade vad tusan matte höll på med där på golvet och som tur var vaknade hjärtat och kunde komma till undsättning. Jag har sovit hela dagen tillsammans med katterna idag, lyckats peta i mig ett par potatisar i mosad form, några glas saftsoppa och ett rån. Blir hemma imorgon med. Har i alla fall, peppar peppar, fått behålla maten idag men magvärken är obehaglig. Over and out.

20130916-172811.jpg

2 reaktioner på ”Förgiftad

Kommentera

