Nu får vi se

IMG_5328Jag misstänker ju att min ökade värk de senaste dagarna delvis beror på lite mindre frekventa besök på gymet på sistone så idag passade jag på att åka dit. Jag är ledig på dagen eftersom jag jobbar på kvällen, så det fungerade bra. Det kändes skönt att träna och jag hittade ett par nya övningar som jag gillade. En squatövning med kettle bells och en bröst/armövning med hjälp av rep som hänger från taket. Vad kan såna rep heta? Nu väntar jag på att se hur det känns ikväll, så att jag kan jämföra med gårdagskvällen. Jag har som regel mest ont kvällstid. Hoppas att det vänder nu! Elaka onda.

En reaktion på ”Nu får vi se

  1. Heja på! Det är bra med träning för det ökar genomblödningen och muskelspänningar avtar.

Kommentera

