Spenderbrallorna på

Vi sågs på stan efter jobbet idag, hjärtat och jag. Efter hjärtats jobb alltså. jag har varit ledig eftersom jag ska jobba i helgen. Innan dess hade jag hunnit måla lite vägg och träna lite kropp. Lite oinspirerad nu när favvomaskinen är på lagning och det är fullt på alla redskap eftersom höstrushen har satt igång på Friskis. Note to self: behöver boka tid med PT-Niki.

IMG_5161Hur som helst. Vi var på stan. Hade på mig jeansen jag fyndade för en hundring i Stockholm i lördags. Vi skulle använda hjärtats födelsedagspresentkort och byta en av mina presenter. Av bara farten köpte vi med oss ett par nya muggar hem från Cervera (Snork mainden och Little My, låter så roligt på engelska) och så hittade jag en jacka på Holmlunds. Så kikade vi in på Vagabond och jag som ALDRIG hittar skor och som av den anledningen AVSKYR att leta skor hittade hela två par. Ett par skor, och ett par stövlar. Mitt födelsedagshalsband som inte kändes riktigt rätt byttes mot en plånbok som jag tror blir riktigt bra. Nog för att byxorna var billiga i inköp, men det var ena riktiga spenderbrallor. Jag vet inte om jag törs ha dem på mig mer i shoppingsammanhang.. Men jag  är nöjd med mina fynd!

IMG_5156 IMG_5160 IMG_5162

Happy happy!

Kommentera

