En kväll med mina favoriter

Efter en lång dag på stan i Stockholm igår med shopping och lunch tog vi oss ut till Tele2arena för invigningskalas. Sån himla tur att jag fick i födelsedagspresent att få se mina absoluta favoriter på en och samma kväll. Winnerbäck OCH Kent. Och så hjärtat såklart, som också var med. Winnerbäck var roligast att se (det var så otroligt längesedan, jag tror inte jag överdriver om det gått tio år!), men saknade lite energi på scenen så Kent bjöd på bästa showen. Robyn som kickade igång det hela var också grymt bra, men jag längtade ju bara efter resten 🙂 Rätt härligt att när ena favoriten är klar så kliver nästa upp på scenen 20 minuter senare. Nu ska vi packa på oss arbetskläderna och dra till stugan för intag av frisk luft och ogräsrensning. Helgen ♥IMG_5116IMG_2389 IMG_2394 IMG_2403 IMG_2413 IMG_2418

Kommentera

