Lite nytt i vardagsrummet

IMG_5066 IMG_5074 IMG_5076 IMG_5079

För någon vecka sedan hittade jag en massa fint i HM home-sortimentet. Tre lyktor, två kuddfodral och en kökshandduk. Jag klickade hem dem, men har inte sagt något till hjärtat än. Ibland är det kul med överraskningar. I dag har jag hämtat ut allt och piffat. Vi får se vad han tycker när han kommer hem snart. Jag tycker det blev rätt fint. Kul med lite nytt!

I morgon har jag tagit ut kompledigt, och det känns alldeles underbart lyxigt. Det ska bli så skönt att sova ut, och sen träna och så får vi se vad jag hittar på! Har hört att det ska bli finväder hela helgen. Hej stugis! 

Kommentera

