Bag lady

IMG_4915Jag cyklade hem efter en väldigt trevlig fikadejt med några gamla ortopedkollegor (och två även nuvarande kollegor) med följande på cykeln: en handväska, en påse med zuccini, en basilika, en butterkaka i papperspåse, en knökfull sopsäck och en påse med kompost. Fnissade för mig själv när jag insåg hur kul det måste se ut. Det är ju så att man vill ropa ”jag är på väg hem från kollo med sopor därifrån, jag samlar inte skräp på min cykel” men då skulle man väl tas för ännu mer knasig.  Nu har jag inte tid att skriva mer. Ni får ursäkta, jag måste ut och samla sopor.

Kommentera

