Det här är vad jag ägnar mig åt idag

IMG_4570Det är ungefär vad jag orkar med än så länge. Vaknade i morse och trodde mig vara frisk. Gick upp och kände att nej, så var det visst inte. Men det är bättre än igår, det är det verkligen. Det är fint med en ljudbok när man virkar faktiskt. Bra sätt för mig att läsa lite böcker. Jag gör det så sällan annars och det är lite synd. Malva gör mig sällskap som vanligt. Malva och en kopp te. Jag köpte nytt grönt på Krusmyntagården på Gotland. Gott!

3 reaktioner på ”Det här är vad jag ägnar mig åt idag

Kommentera

