Jag tror visst att någon saknat sin matte

IMG_4561Malva har varit som ett plåster på mig sedan vi kom hem. Under de timmar jag legat på soffan är det inte många minuter jag varit ensam. Hon vill ligga alldeles uppe vid halsen, så nära det bara går. Snorpan. Jag tror bestämt att jag saknat min Malva också.

Halsontet har gått över och nästäppan släppte med hjälp av en Rinexin (det var inte den lösningen jag sökte i natt, men det funkade och det är så skönt!) men jag känner mig allmänt sämre. Vi kom hem någon gång runt ett, och fram till nu har jag sovit i princip oavbrutet. Känner mig lite tät på andningen så jag misstänker att det (som vanligt) blir slemhosta av det här. Det var inte så jag tänkt spendera min sista semestervecka.. 

En reaktion på ”Jag tror visst att någon saknat sin matte

  1. kanske en vitaminchock av ett par pressade vitlöksklyftor i en pressad citron samt en hutt whiskey? Jag misstänker att det inte är vetenskapligt beprövat men om inte annat kan kroppen chockas igång och bli frisk på kuppen, tycker jag mig ha märkt

Kommentera

