Svettigt och roligt

IMG_4349Oväntat mycket folk på gymet idag för att vara mitt i semestern, men ändå inte jättemycket folk såklart. Det är verkligen vissa som är där VARJE gång jag tränar. Tror de bor där. Jag kan inte påstå att jag längtar till starten av höstterminen för då kommer det att vara knökat där igen. Tycker bäst om när det är luftigt! Idag var det riktigt skönt att träna om än väldigt svettigt. Det är så ROLIGT!

IMG_4347Jag märker att jag har svårt med utfallsövningar med vänster ben så höften spökar en del fortfarande, men med högern går det bra. Jag märker också att jag får mycket mer träningsvärk i höger säte än i vänster fast jag kör med samma belastning. Undrar vad det beror på? Tror inte att jag är starkare i vänstern nämligen.. I bröstpressen på boll tar jag nu åtta kilo och i utåtrotation i cable cross är jag uppe i 2,2. Det går framåt trots allt. Det blir lite mindre tränat nu när det är semester, men det som känns viktigast är att jag inte lägger av. Och jag har ändå kört ett par pass i veckan, gym eller jogg, så det är jag nöjd med.

Kommentera

