Fyra kilometer

IMG_4329Det går fortfarande sjukt långsamt (skyller lite på motvinden idag) men jag ökar i alla fall distansen, och fick till hela fyra kilometer idag. Känns helt otroligt när jag tänker efter, för de senaste två åren har jag inte kunnat jogga/springa ALLS på grund av min ljumske/höft. Artros, jo jag tackar jag. Stick och brinn. Egentligen var jag på väg till gymet, men eftersom jag skulle träffa Agnes för en after work(out) idag kändes det knöligt att släpa runt på en massa träningskläder och ombyten. Det kändes riktigt tungt innan jag satte igång, men det gick helt okej. Orkade mer än jag trodde, vilket känns skönt. Men imorgon eller på onsdag måste jag i alla fall till gymet för annars finns det risk att jag inte orkar lyfta mer än såhär snart…

IMG_4326

4 reaktioner på ”Fyra kilometer

Kommentera

