När näsan gick på gymet

IMG_4143Att plocka fram mobilen och fota mig själv på gymet känns inte bekvämt, men det är ju så tråkigt att blogga utan bilder. Det här är vad jag fick till idag. Kunde väl ha varit utan den bilden. Tur jag inte hade en kråka i nosen.. Det jag ville säga var i alla fall att det gick så himla bra idag. Det är så KUL att träna när kroppen lyder och kan göra det jag vill att den ska göra. Idag hittade jag en ny övning som jag tror kan bli en favorit. Ska se om jag kan fota den nästa gång. Egentligen hittade jag nog två. Ska prova den ena igen innan jag uttalar mig. Beror på om den genererar skön träningsvärk också.

En reaktion på ”När näsan gick på gymet

Kommentera

