”Do har stark”

comviq_PT_final_720x406_5982_l_01Alltså jag älskar den här reklamen. Nu går den ju inte längre men ja..haha den är ju för rolig. Ah, do har stark. Karim ♥ När pappa fick reda på att jag skaffat PT skrattade han så att han kiknade. Jag har nog aldrig sett honom skratta så mycket faktiskt, och jag har ännu inte lyckats få ur honom vad som är så roligt. Varje gång jag frågar kommer det. Skrattet. Jag misstänker att det kan ha att göra med den här reklamen. Eller så tycker han faktiskt bara att det är hysteriskt roligt att jag, hans sparrisdotter, skaffat mig en PT. Jag lär ju aldrig få svaret. för han skrattar ju bara.

2 reaktioner på ””Do har stark”

  1. Pingback: Nästan som lördagsgodis | lifebymanda

Kommentera

