När Sverige fyllde år

IMG_3780På nationaldagen började jag inte jobba förrän klockan 17, så jag hann vara ute i finvädret i flera timmar.

P1050839Sveriges nationaldag betyder även Flora-Linnéadagen och det var full kommers med loppis och fikaförsäljning hela dagen. Vi blev fångade på bild av föreningens ordförande när vi var som mest fikasugna. Det var väldigt gott just då, men sen mådde jag illa hela eftermiddagen. Jag grejar inte riktigt vetemjöl märker jag och undviker det gärna. Jag fyndade några tallrikar av en kolonigranne, får försöka komma ihåg att fota nästa gång jag är i stugan.

IMG_3786

IMG_3787Ännu en riktigt skön dag på kollo helt enkelt. Sommar, du är så välkommen!

Kommentera

