Måndagspass

IMG_3768Det är något som inte står rätt till kring bäckenet alltså. Känner mig sned. För övrigt gick det bra att träna idag. Ryggen har återhämtat sig efter kompostgrävningen vilket är skönt så nu kunde jag köra som jag ville. Provade att öka till 12,5 kg på latsdragen, men det var i tyngsta laget. Får ge det några gånger så kanske det känns bra. Och hantlarna på 7 kilo var puts väck när jag skulle köra min bröstpress så jag fick ta 6-kilosvarianten men det är ju alldeles för lätt.. Skönt det i alla fall! Avslutade med 10 minuter på löpbandet. Tror bara det blev 4 minuter joggning, men bättre det än inget. Största problemet var att det gjorde ont i fötterna. För dåliga skor att jogga i antagligen. Konditionsmässigt hade jag orkat mer vilket känns bra. Usch vad futtigt det låter med fyra minuters jogging, men jag är verkligen inte i form när det gäller det. Vill gärna bli dock! Nu längtar jag efter ett nytt eller utökat träningspass för nu börjar det bli lite långtråkigt. Det är väl kanske ett bra tecken?

Kommentera

