Två gånger är väl en vana?

IMG_3379Sådär ja. Pass nummer två på egna ben är avklarat. Jag har langat hantlar och kryssat mellan frustande muskelknuttar i jakt på rätt redskap. Fasen alltså vad man kan känna sig vilsen på bottenplan på Friskisgymet. Alla är ju dubbelt så stora som jag. Något jag saknar där nere är en boll. En balansboll, eller vad heter de där stora bollarna? Gå och hämta en från övervåningen säger ni? Jo det kan man ju såklart göra.. Det gick fint att träna och idag var första gången jag blev svettig på gymet. Hej du härliga känsla! Och armarna var ganska spagettiartade när jag cyklade hemåt. Nu, nöjd.

En reaktion på ”Två gånger är väl en vana?

Kommentera

