All by myself för första gången

IMG_3547Jag överraskade med ett pass innan jobbet idag. Det trodde jag ALDRIG skulle hända. Men jag resonerade som så, att om jag tränar innan jobbet så slipper jag efter. För efter kan vara så sjukt drygt ibland av tre anledningar: jag är trött, jag är hungrig och det är fullt på gymet. Ofta alla tre i en härlig kombination. Jag blev lite sen till Friskis. Hade svårt att avgöra hur tidigt jag skulle behöva vara där för att hinna träna och duscha vilket ledde till att jag tyvärr fick hoppa över en av övningarna. Framöver kommer jag att börja 9 ibland, så fler tillfällen med morgonträning blir det absolut. Bättre planering nästa gång så jag hinner med hela passet! Jag befarade att jag skulle vara odräglig på jobbet och bara skryta hela dagen om min egen förträfflighet men jag lyckades hålla mig. Kul att vara igång med träningen!

Kommentera

