Oslug och slug på samma gång

Idag tog jag en sväng till Ikea innan jobbet. Målet var att köpa en låda till garderoben i arbetsrummet där våra presentpapper med tillbehör ska bo. Syftet var att den skulle in i garderoben redan idag för att få bort lite grejer som just nu bor i vardagsrummet. Ja det tar tid att få allt i ordning efter världshistoriens längsta renovering.

IMG_3488Man kan säga att jag glömde fru hjärna hemma. för när jag kom ut ur det stora blå/gula huset frågade jag mig själv hur det är tänkt att den ska sitta fast egentligen. Man måste ju ha något slags skenor också… Men då orkade jag inte gå in igen och leta. Så nu har jag en grej till som tar upp plats i vardagsrummet. Mission uncompleted.

Uppdatering: Det finns tydligen glidlister till lådan, och de verkar ingå. Tre förpackningar skulle jag ha haft med mig hem. Varför sitter de inte ihop då? Gud så dumt.. Det borde väl gå att komplettera i efterhand? De brukar vara snälla på Ikea.. 

IMG_2095Har ni sett den här förresten?

IMG_3499Det funkar varje gång! En fångad, men jag har två till på lur..

Kommentera

