And the boll is in rullning

IMG_3467Första maj. Strålande sol och stughäng på förmiddagen. PT-träning i Knivsta på eftermiddagen. Förra gången pratade vi kost och mål och sånt. Idag var första PT-passet med träning. Jo men tjena vad klen jag är. Tyckte mig höra att jag var något av det klenaste han sett, men då finns det ju en massa utvecklingspotential! Nu har jag ett pass på ungefär 25 minuter som jag ska träna tre gånger i veckan.

IMG_3469Utåtrotation i cable cross, enarmslatsdrag, sittande rodd på boll, bröstpress på boll och ryggliggande sidobollrull (ojoj vad läskigt det var, trodde jag skulle rasa rakt ner i golvet!). Det var riktigt roligt och jag hoppas att jag kommer ihåg hur jag ska göra när jag står där på Friskis all alone. Nu känns det rätt rejält i ryggen kan jag säga. ”Lycka till med träningsvärken” var det sista jag hörde innan jag gick hem. Jo jag tackar.. Vi ses om två veckor igen. Pepp, pepp! Och tack för den fina vattenflaskan 🙂

Kommentera

