Ni kanske undrar hur det går med squatsen?

IMG_2621Jag har fått byta strategi litegrann när det gäller the squat challenge. Det gick utmärkt upp till ungefär 90-95 squats men sen började jag känna av knäna och framförallt ländryggen. Det är väl så när man är totalt otränad kanske. Och i ärlighetens namn tyckte jag inte att det tog så mycket på asset som jag trodde att det skulle göra.. Jag kanske gjorde något knas? Jag tog några dagars paus och nu har jag börjat om från 70 fast med bäckenlyft. Jag slänger upp fötterna på soffan för att få lite mer utmaning, och det mina vänner känns i ändalykten. Så man kan säga att jag hänger i, fast med en liten twist.

Kommentera

