The squat challenge

Jag tänkte ge rumpi något att bita i så jag har hakat på the squat challenge. Är inne på dag fyra och har lite ångest över de 75 squats jag ska göra idag. Har sån grym träningsvärk efter de senaste dagarna. Det här är galenskap, men roligt också. Till mitt stora förtret känns det mest (nästan bara) i lårmusklerna, men det kanske tar på rumpi ändå. Och hey, starka ben är inte fel det heller!

445ee4b2-6166-45bc-b911-d95c4883dfe5

Var tvungen att censurera lite i bilden… och nu blev jag plötsligt väldigt lättad för jag inser att jag missat att det är vilodag idag. Hurra! Och i går råkade jag göra 65 istället för de 60 jag skulle göra. Snurrade visst till det lite!

En reaktion på ”The squat challenge

  1. Pingback: Ni kanske undrar hur det går med squatsen? | lifebymanda

Kommentera

