Alla goda ting är tre

IMG_3330Den här veckan har jag satt igång med träningen igen. Jag ska inte påstå att jag är igång på riktigt för man vet ju aldrig med mig, men än så länge känns det bra! Jag hade bestämt att lördagen skulle innehålla träning på gymet, men oj vad det tog emot att gå dit. Öm och mör i kroppen efter två dagars squat challenge (ska berätta mer om det sedan) och riktigt seg och trött. Men, jag gick dit och det gick riktigt fint. Tredje gången på gymet under en veckas tid och tredje dagen på rumputmaningen klarades av. Idag kan jag knappt gå, och jag undrar varför jag gav mig in på utmaningen, men skam den som ger sig!

Kommentera

