När Malva var till salu

IMG_3311Den här donnan har hållit sin matte vaken i natt. Först skulle hon ligga på mig och höll på att böka omkring. Sen när jag äntligen höll på att somna försökte hon bryta sig in i garderoben där hon inte får vara. Jag gav upp och öppnade dörren. Vad som helst för att få sova. Tror ni hon nöjde sig? Nä skräpkatten rev ut alla mina strumpor ur lådorna och stökade omkring. Sen, efter mycket om och men knödde hon ihop sig till en boll ovanpå mig och vi kunde somna. Sen ringde klockan. Malva hade inte kostat mycket i natt om någon hade frågat. Skrotlisa. Tur du är så söt..

IMG_3310

Kommentera

