Men hallå kroppen

Här går jag och tränar för att du ska må bra, och så svarar du med att ge mig träningsvärken från yttre universum. Triceps, mage, baksida lår och höger skinka (ja vad är grejen med det, vänster då?). Jag kan knappt röra mig. Nästa gång kan du väl ge mig ett tecken? När det börjar vippa över åt att jag kommer få utstå outhärdlig smärta dagen efter kan du göra mig uppmärksam på det så att jag kan lugna mig lite. Lite träningsvärk är ju bara skönt och så, men det här… Jag hade tänkt att gå dit i morgon igen men nu vet jag inte alltså. Kanske får bli onsdag istället. Och då säger du till innan det går överstyr så slipper vi bli osams. Deal?

Kommentera

