En träning i påskägget

I mitt påskägg låg ett gympass som skulle genomföras under helgen. Medan hjärtat stack ut och sprang med några kollegor åkte jag till gymet. Friskis och Svettis, det var längesen vi sågs! Det var roligt och skönt att träna men jag kör ju ungefär samma grejer varje gång jag är där så det blir bra med lite tips från PT framöver. Sen vill jag lära mig att använda de roliga banden som hänger från taket, men jag vet inte hur man ändrar längden på dem. Får fråga nästa gång! Nu hem för lite lunch och sen ska vi riva tapeter i stugan igen!

20130331-200622.jpg

Kommentera

