Jag vet inte vem som skrivit detta, men jag älskar det

Deochdem

2 reaktioner på ”Jag vet inte vem som skrivit detta, men jag älskar det

  1. Håller med dig. MEN Alla är inte så bra på språk så lite överseendekan vara bra. Kram från mamma

  2. Självklart, överseende har jag naturligtvis (allt som oftast, beror lite på situation så klart). Det hoppas jag att du vet! Dock tycker jag att det var ett roligt sätt att belysa ”problemet”. Hade gärna plockat bort första meningen, så hade det varit lite trevligare ton!

Kommentera

