Saved by the bun

IMG_2915Istället för att göra det här igår kväll som jag hade tänkt..

IMG_2917..skrev jag en kommentar om en bild med bullar på Facebook och hamnade på det här kalaset. Vi kollade på melodifestivalen och jag kom äntligen på exakt vad det är med Anton Ewald som ger mig rysningar av inte den bra sorten. Grabben har ju exakt samma uppsyn som Carola. Oootäckt.

Men idag har jag fejat och jagat dammråttor. Fråga mig inte vad jag tycker om att dammsuga soffan, för det kommer inte att få ett positivt svar. Det är snarare skittråkigt och drygt. Kan ni tänka er håret efter fyra katter? Gör inte det.. Sen var det någon (?) som hade kolat så det stack ut så trådar här och var. (Haha, kloat ska det naturligtvis stå!)

IMG_2918

IMG_2919

Jag klippte bort dem, och det blev ju lite skillnad! Sen körde jag en husmorskur på soffan. Sprayade med vatten på soffan, lade på ett lakan och piskade soffan med mattpiskan. Det ska få bort damm och skit. Vet inte om det funkade, men jag kände mig väldigt duktig.

P1090762Pang, pang!

IMG_2920Nu ska jag se om modern vill komma och dricka lite kaffe och spana in vårt nya arbetsrum. Sen borde jag väl gå ut i finvädret också, men jag har faktiskt ingen lust. Vill nog virka klart min filt istället. Och sen kommer hjärtat hem från kryssningen ♥

En reaktion på ”Saved by the bun

Kommentera

