När man fattat att det är årsmöte på gång

IMG_2788Vårdförbundet har fått fnatt. Jag har inte fått bara en inbjudan till årsmötet utan tre. Två kom med posten idag i olika kuvert. Lite onödigt kan man tycka. Men de försöker väl gnugga in det ordentligt i skallen  min. Jag vet inte om jag vill gå när det tjatas på det här viset..

2 reaktioner på ”När man fattat att det är årsmöte på gång

  1. Haha, ja jag ska minsann gå dit och äta för tre (för det ingår middag)! Först kom en inbjudan, och någon vecka senare kom två till på samma dag!

Kommentera

