EFIT – i fem timmar

Har tänkt länge att jag skulle köra en EFIT, alltså ett foto i timmen. I går hade jag bra förutsättningar och började starkt. Efter fem timmar kom jag dock  av mig, men här är min lördagsförmiddag i bilder.

IMG_27407:15 Vaknar av ett kurrande. Har Malva på magen och Mynta vid örat. Mattes mysgummor ♥

IMG_27468:05 Dricker te och läser några bloggar medan hjärtat snusar vidare. Hur lyckas man fota ångan från tekoppen? Ser så himla piffigt ut.

IMG_27459:12 Katterna spanar på tjocktrastarna i trädet utanför. Deras favorithelgunderhållning.

IMG_275410:22 Shoppar renoveringsprylar på Bauhaus. Åh vad jag vill bli klar med renoveringen nu!

IMG_275711:30 Besöker butiken Emmaloppa rakt över gatan från oss. Köper present till min väns baby som kommer om en månad. Baby shower i eftermiddag. Mycket fint i butiken. Titta in där!

Kommentera

