Krispigt vinterväder

IMG_2505I dag skiner solen alldeles underbart. Jag ska jobba i kväll och har alltså kunnat vara ute i finvädret ett tag. Lovely! Tanken var att jag skulle ta en skön promenad, och det gjorde jag förvisso men den blev lite kortare än vad jag hade tänkt mig.

IMG_2504Jag började nämligen med att skotta fram bilen ur snön där den stått oanvänd i två veckor sedan den strejkade. Glad att jag lydde mammas råd att göra det på dagen och inte precis innan jag skulle åka till jobbet, för det tog nästan en halvtimme att få det klart! Nu hoppas jag att Mr Yarvis behagar fungera utan problem i kväll för jag orkar inte med något krångel!

IMG_2508IMG_2509Sen var jag så lunchsugen att jag bara klarade av en kort promenad innan jag var tvungen att gå in och äta. Nåja, en halvtimmes gym och en tiominuters promenad får väl vara godkänt?

Kommentera

