Nyårslöftena och jag

Idag efter jobbet var jag på gymet tillsammans med alla andra nyårslöften. Det är ju trevligt och så att alla bestämt sig för att komma i form, men jag längtar ändå tills de tacklar av så man får plats. Nu var det fullt i varenda vrå och jag blev alldeles matt och oinspirerad bara av tanken på att stå och vänta på en ledig maskin. Det blev bara lite rodd, stakträning och crosstrainer idag. Dels för att det var så fullt men också för att jag var så hungrig. Men nu har jag varit där. Nästa gång går det nog lättare att gå dit.

3 reaktioner på ”Nyårslöftena och jag

  1. ”BARA lite rodd, stakträning och crosstrainer…”?! Snacka om att ha ambitioner! Du är duktig du Mandis. Själv är jag väldigt nöjd de få gånger jag tar mig till gymmet och gör något mer än att läsa min medhavda tidning medan jag förstrött sprattlar lite i crosstrainern i 10 minuter=) Jag skall bli mer som du, heja heja!

    • Ja alltså..jag var ju där i totalt 20 minuter så det var inga långpass i maskinerna direkt.. Men bättre motivation nästa gång kanske! Det där med att läsa tidning lät iofs väldigt trevligt..

  2. Pingback: Om när jag gjorde gymdebut, igen. « lifebymanda

Kommentera

