Gott nytt år!!

IMG_2340Hjärtat och jag firar lugnt tillsammans med en vän. Kanske ansluter vi till några andra vänner senare under kvällen beroende på form. Jag har ju varit sjuk (och är lite fortfarande) och inte helt på topp. Nu längtar jag efter god mat och lite vin till det. Och fyrverkerier och ljuslyktor! Hur firar ni nyår?

IMG_2347Jag önskar er en riktigt trevlig kväll, ett gott slut på det här året och en riktigt bra start på det nya som börjar! Nu ser vi till att 2013 blir ett riktigt, riktigt bra år tycker jag!

Kommentera

